BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, May 16, 2009

rakan...

minggu ni?
pergh....
minggu yg sgt "menggasyikkan" untuk ak...
minggu di mana aku melihat ada spiesies manusia yg bersifat "sebegitu"
(sp2 yg paham,paham kn la..sp yg xphm..xyh paham)
pelik tp benar...
ak yg lg muda dr diorang pun boleh berfikiran matang...
entry ni lbih kurang cm ada kaitan ngn entry TEGURAn 2..
tp ni lg bnyk sifat"sebegitu"
yg ak sndri x larat nk nyatakn..
tp ak akan pastikan..
dak2 junior aku sem depan tak akan mengalami benda yang sama aku alami sem ni..
sekian wat manusia bersifat "sebegitu"

cukup la setakat ni yg wida alami bersama korang..xnk ada lg...
walaupun sekejap dpt mengenali korang,,,,,tp sekejap ni wida x rasa nk hargai..

ok...
masuk hal lain..
kepada rakan2 hasmawidda binti ramli
atau rakan kepada rakan hasmawidda
atau rakan kepada rakan kepada rakan hasmawidda
dan seterusnya..
kalau rasa nk isi masa korang dgn aktiviti berfaedah
jom la join krew kelab teater rimba ke FESTIVAL TEATER SELANGOR

naskah yg di bawak (mungkin) : ARA
krew: 25 orang
tempoh latihan :18 mei sehingga 30 jun...
penginapan disediakann
mknn sendiri..
tarikh perform : 22-30 jun(either one)

manusia yang memanusiakan teater(kata abg pejal)

jom la...x semestinya kna ada pegalamn atau berasal dr ukm...
cukup sekadr berminat n ada komitmen...

4 tweet2:

FiLKEeDa'S BeBeLan.. said...

anda aktif dm teater kah??hehehe

widda_me said...

haah..agak aktif la gak...tgok la dlm fb ak...kn mcm bnyk gmbr....hehehehe

NaZZy Hall said...

memanusiakan manusia melalui teater la widda...
tlg jgn menipu...~

widda_me said...

ye la...wida slap la....sbuk jer nazzy hall ni