BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, June 4, 2009

tragedi 3

hmmm
ada satu kisah ni...
si comel(bukan nama sbnar)
comel ni buknnya nama si kucing atau anjing mana2 pun
ok....cter nya

si comel pada suatu hari sdg menolong rakan2nya menjahit sesuatu
dia sgt sronok menjahit..
dan terus menjahit....menjahit..menjahit..
dari jam 5 dia menjahit....dan terus menjahit..
apa da..brapa bnyak menjahitla...
n ada seseorang suruh dia mnjahit sesuatu untuk kali terakhir..
tba2....
jari si comel terjahit...wargh.....sakitnya si comel rasa....
si comel trus mngis.....tanpa rasa malu atau apa2 pun
lalau...cuak la rakan-rakannya memujuk2 si comel supaya di bawa ke hospital
yang paling gler si mamu(bukn nama sbnar) nak cabut jarum yang lekat dkat tangan si comel ...maka meronta-ronta lagi la si comel....
sakit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
lalu si comel dikerjakan secepatnya menaiki PFK **** ke az ZAHRA(nama hospital)
meronta-ronta si comel...waktu 2 jam 10-45 malam......
di hospital....
tba2 attenden yg mcm WTF marah2 si comel sbb ngis
weh bangang...dah skit...mmg la ngis bodoh..reseptor sakit ak tgh berfungsi dgn lajunya...
dtg lak si doktor yang marah si comel gak..maka dlm tangisan si comel menjerit blik mlawna doktor..
SAYA SAKIT!!!MMGLA NANGIS!!!!!!!!!!
dah 2...doktor 2 plak nk cabut jarum kat tgn comel tanpa meletak ubat bius...
maka si comel pun marah la dkat si doktor 2 ..
GILA KER WEH!!!!
hmm maka doktor mencucuk la ubat bius...jerit2 la dia..smbil memluk pinggang ecah(bukn nama sbnar)...dan menjerit2...WANI !!!ECAH!!!SAKIT TAU!!!!!!!NAK BLIK!!!!!
sabar jer sahabt aku ni
kat luar plak si mamu dan zul(bukn nama sbnar) sdg menahan malu sbb semua org tnya np si comel jerit..
ada si comel kisah??????
heheh..tp akhirnya si comel blik dgn senyuman dan menyambung jahit..
hehehhe

p/s : ni cter sebenar..bukn rekaan

4 tweet2:

ayeencomot said...

comel tu kau kan wida?
jari kau yg kne jahet kan??
wahahahahhaha..
pfk tu kete c ed.
aku da tau da.
lalallallalalal~

NaZZy Hall said...

cm tipu ja citer ni...
part nama si comel 2 je r..

widda_me said...

kak ayeen :eh..bukn wida la..bla plak tgn wida kna jahit..pndai2 jer kak ayeen wat cter..
hmm..PFK 2 bukn plat kete..tp mncarut..hahhhaah..kak ayeen kna tpu...hmm..kete abg ed PFK ke?

abg naz : biar la si comel 2...asik dengki jer abg naz ni tau...

ayeencomot said...

ak kene tipu?
ish kau wida.
xbek tipu.
sape aja kau mencarot nie??