BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, July 12, 2009

H1n1 atau chikunya????

aku balik rumah
sebab banyak..
antaranya
demam...selsema..sakit tekak..batuk..dan sakit sendi..
dok ukm aku kena aktif...gerak banyak..
menahan sakit sendi aku yang makin lama makin sakit
jadi balik ke rumah adalah perkara terbaik..
aku pun balik..
demam menjadi-jadi...

mak : awid tau tak..kalau kena syak H1n1 kena dok hospital..tak boleh mak ngan abah datang melawat

awid: takpelah mak..awid tak mau la kena cek...satni h1n1 takdak pun..kena tahan yang lama..

mak : takpalah..nanti suruh abah beli ubat..kita tengok dulu macam mana...

tapi takpe..aku kalau sakit aku dok kat rumah aku memang tak kisah pun...mak siap tanya lagi...
"awid demam ni nak tidoq ngan mak ke nak tidoq sorang??"...
aku jawab dengan bangganya.."takpalah mak...awid tidoq sorang...awid dah besaq"

SEE!!!!HASMAWIDDA BUKAN MANJA ORANGNYA!!!!!!!!

tapi nak buat macammana...aku kan anak bongsu...perempuan pulak tu..mestilah dimanja2kan mak abah..


tapi sebenarnya bukan ni yang aku nak luahkan kat kau blog...
aku baca diari lama aku...
i read all the moment me n him..(nak mencarut jap..cibai!)
asal la aku terbaca...
bodoh betul..
tapi takpe...
aku nak bakar diari tu nanti..
takpun nak letakkan dalam tong PAD tu jer...
takpun FLUSH jer ...
tapi serius...
kalau boleh..
ahmad ashraf kalau boleh..
aku nak kau baca semua diari aku...
it was about your promises...
OMG!
sampai bila aku nak berhenti bercakap pasal ko dalam blog aku..
blog ni untuk aku..
not for you BFH!

4 tweet2:

jigsaw said...

kasihan anda wahai A...
aku turut merasa simpati...

widda_me said...

sp A?

[z@ck] said...

hoh..marah btul ang..
sabaq2

Haelius...Hailey...Hai Li... said...

sabar dong...