BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, April 13, 2011

Semangat nak update blog...

.... kau caya la kata2 kat atas tu..
memang semangat...

esok dan2 semagat ntah hilang ke mana....


esok aku ada viva....

tak sedia lagi...
sedia maklum..
spesies memang tak sedar diri viva kau tu dua unit kau boleh pura2 tak nak sedar diri esok kau viva...


tau viva apa????

viva bukan kereta mahal yang orang pakai pergi balik keje tu ok... a
taupun nama kuih
yang sedap...
atau kau berangan nak letak nama anak kau
siti nurviva kerrr....
viva tu unutk pembentangan tesis aku...

dimana orang belah hentam kau dengan jayanya tentang tesis kau..

time2 ni la kau nak tunjuk kekuasaan mulut kau di otak atau di kaki..

kalau di otak haruslah kau tak tahu ko jawab tak tahu..

kalau di kaki orang tanya benda kau tahu ko belah dari bilik tu hempas pintu kuat2 sambil cakap
"dah ar..nak makan!!!!!"
yes....bersedia untuk makan diri sendiri plak lepas tu...


maka aku letak otak aku di hati dan jiwa raga aku...
kalau esok diorang tak tanya bukan2 maka aku akan jawab dengan baik..

dengan seny
uman palsu padahal ayaq mata dah tunggu nak jatuh tak mau nak jatuh tak mau... kalau esok diorang tanya bukan2 maka aku dah bersedia malam ni untuk berlakon teater esok... aku dah bersedia cara2 nak pengsankan diri dalam bilik tu...
tapi bak kata mak
"pengsanla...satni depa hantaq pi hospital"...
takpa..terima kasih mak atas ingatan..
aku dah buat persediaan bagaimana mahu tak dihantAq ke hospital..

sebelum ambulans or depa start enjin kereta
maka aku akan buat2 bangun sambil cakap
"saya kat mana????"

bijak kannnn??? maka adik2..ikutla nsihat akakkkkk(suara sengau macam ogy sikit)...

ok bye..nak berlatih pengsan lagi.. kena pastikan kalau nak pengsan macam mana nak elak dari kepala kena bucu meja.. kalau kena memang kau sampai ke hospital nanti....


khas dari widda_me yang makin gemuk ini...

3 tweet2:

LurVeLadYbuG said...

hoi da kmbali ek ko!hehe gudluck viva esok. ;)

mikhaelahmad said...

gudluck antu wida!

mizzbutterfly said...

hahaha nk pengsan bagai..over sgt..oll da besh..