BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, December 25, 2009

CAdAr barUUUUUUU...

gi carefour dekat cheras kelmarin dulu...
tengok cadar dia..murah ok..baru rm10.20..
dekat nilai 3 rm10.00...20 sen jer beza...

aku belek2 tengok cadar baru then terbekenan..balik2 jer bukak cadar baru tengok2...


ko nampak tak gambar laki muncung2 mulut tuh????
waktu beli kat luar tuh ada gambar bunga pink tuh jer....tak tunjuk pun gambar laki tak senonoh tuh

aku rasa cam tak muhrim tido atas cadar baru semalam.....geli tengok gambar laki tuh...

aku mesej BFF semalam cakap aku takut nak tido atas cadar baru..rasa tak muhrim...dia leh balas..

"ye ke???abes la ko.T mlm2 jge2 tkt die rgol ko.wakakakaka!"

bgus tak ada BFF cam nih???

TAK SENONOH!

16 tweet2:

shandye. said...

tak apalah... itu namanya persediaan. hek eleh... mcm tak biasa la nko. sudeyh...

Haelius...Hailey...Hai Li... said...

kekekekke....sape suruh beli cadar tu....kan dh rse xmuhrim tdo dgn tilam sndri...hehee...

widda_me said...

@shandye:persedian memndenya shy????utk apa???

@haeliy:xthu....dia tak bagi bukk packing time beli...

Biela Jailani said...

carefoure cheras yg baru tu ke?

widda_me said...

@biela:haah....dkat la jugak dgn jusco cheras selatan tuh

shandye. said...

in denial plak ko. sudeyhh!!!

widda_me said...

@shandye:

tidak memahami.....hahahahahaah

mya said...

eh tapi cam comel je cadar tu. suka je akak nengok. kalerful.. hee..

widda_me said...

@mya:
..ooooomaigod..kak mya komen kat blog sy..teruja!!!!!!

mmg kalerful..tapi gmbr laki tuh wat spoil..
sy rasa terancam bila tdo

Ilham Liyana said...

hahahaha lawak la cadar tu.

widda_me said...

@ilham:oit...asal private blog?

ayeen:) said...

cadar ak gamba lembu.maknanye ak bersekongkol dengan lembu la ni??ke untuk situasi kau je??

widda_me said...

@ayeen:

akak...lembu tu leh terima lagi..kita leh agp binatg peliharaan buat sembelih thun dpan....dh gmbar laki ni nak wat binatg peliharaan gak?????gigolo la kiranya..tension2 ada cadar cmnih....akk blnja cadar bru

ayeen:) said...

aahhaha.baguslah tu.nanti kalau kau nak kawen ke ape ke boleh la amek lembu kat cadar aku ni wat sembelih.

widda_me said...

@ayeen:hahahhaha

time kasih bnyak2 la..
xsgka ada kakak baik cmnih...

ayeen:) said...

mestila aku baik.miahahahah~