BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, August 5, 2009

BLOG SAYA DAH PULIH!!!!

blog saya dah pulih!!!!!!!!!!!!!!
blog saya dah pulih!!!!!!
dah boleh komen mengomen di sini!!!!!
TERIMA KASIH DR MAYA kerana memulihkan blog saya...
yes!
maka saya tak perlu pindah blog...
saya sayang blog ini...
nak jadi BLOGGER TEGAR cam EDDY IMRAN ,MAYA HELMI dan AYEEN MARZUKI

express feeling by the way they want....

jadi aku nak jadi cam tu...
kepada manusia yang kata blog saya e2 ini ...
AKU TAK KISAH..
kepada yang suka blog saya..
mari2...
saya suka...
dalam suka2....
saya nak balik...saya rindu mak dan abah..
BAIK!!!SAYA NGAKU SAYA ANaK MANJA!!!

*mak...mak sungguh tak fotogenik...tapi selalu perasan muda*
(ayat mak : mak ni muda...mak tak kata..orang yang kata...)
*ini bukan rumah saya...sungguh berselerak rumah ini..maaf abg ezri..*

*abah sungguh fotogenik(abah..awid puji ni..duit pun dah nak habis...ptptn tak masuk lagi)*
*abah susah nak perasan...ayat abah:hmm..abah dah tua...)

RINDUNYA NAK BALIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
ACIK!!!
JOM BALIK UMAH!!!!!!!
PLZ!!!!!!!!!!!

7 tweet2:

Maya Helmi said...

ko takat nak taruk nama aku wat pe...bayar r..ingat senang nak kasi nama aku diletak kt blog ko..hahahahahahahhahaha...

ayeencomot said...

ahahah..
asal cakap aku blogger tegar??
kamu sudah salah sangka budak..

shandye. said...

blogger tegar?
ala2 pemabuk, penagih, perokok tegar dah bunyinye.
sounds so dangerous.

**tibe2 je catwalk pakai heels...

widda_me said...

@maya helmi : ke hadapan mak hayam tegar....sesungguhnya bukn mudh juga utk sy ltak nama siapa2 di blog...
ptt bgga..

@ayeencomot : sgt tegar...brani ke tidak...

@shandye : hahha..komen dh ok...yg bwah 2 jer cam terkezut...tba2 pkai heels..hahahha..
2 nama nya heels tegar!

imHepPie said...

my 1st komen stelah skian lma ;p...
waaa hepi nmpak..
meh ar lanje mkn baru lgik hepi kan??kan??hik3..

widda_me said...

@imheppie: sp anda?

widda_me said...

@imheppie:mimie...sory...xpasan u guna dua nickname ..huhuhuu....sory ek