BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, August 11, 2009

UKM CUTI !!!!!!!!YEAY!!!!!!!

yes!
hmmmm...
semua tu dalam mimpi aku semalam....
nak balik...
really miss my mom...
i want te be anak manja back...
semalam otw nak gi mines tgok wayang(hahaha..thanks to him yang belanja i...i tak de duit)
i call my mom..
"mak..nak balik..."
"hmm..kalu cuti 2,3 hari tak payahla balik....nanti habis duit jer"
(aku kecewa...mujur malu pada orang sebelah....kalau tak dah nangis ok!)
"kalau cuti lama sikit baru la balik"
(tahap kecewa dah kurang sikit after my mom say that)

dah tu ada suara2 alam dari seluruh pelosok ukm mengatakan yang UKM bakal cuti H1N1..
yeay!!!
lama tu..
seminggu...
harap2 la...
tapi kalau cuti aku kesian kat certain2 orang yang tak boleh balik...
sebab maybe diorang ada hal2 lain yang tak dapat dielakkan...

*tgh dengar bunyi siren ambulans while writing this..OMG!!!!tkutnya....*

5 tweet2:

imHepPie said...

hekhek..
seb bek dlm mimpi je..
kalo x xaci ar ukm cuti ipgm kna cuti gak wahhaha..
gonna bek home dis friday..
2weeks hik3

ayeencomot said...

yes..dah byk kali aku dgr siren ambulans dr tingkap bilik aku yang mengadap jalan raya..

siyes..dah dgr cite yg d dua org dak ukm mati sbb menatang tu..aku xnk cuti kalau cuti raya ukm potong.. ahahahha..

weh..doa2 la bende ni cepat abes..siyes takot..

widda_me said...

@imheppie:hahahha...walaupun mimpi..widda harap jadi kenyataan...harap sangat..nak cuti...hahah

@ayeencomot:akak...macam mana pun kita tetap cuti raya seminggu...dapat or x cuti h1n1,kita ttp cuti raya seminggu...diulang..SEMINGGU

Haelius...Hailey...Hai Li... said...

tau xpe...weyh, ak takutlh klu UKM tutup...xleh kuar...huuu~~

widda_me said...

eh...ukm tutup....boleh blik...