BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, September 3, 2009

KISAH YANG MALAS NAK FIKIR/PIKIAQ!

berita buruk!
aku call *&(^&
pas tu dia kata UKM tak hantar lagi result???
bengangnya aku...
fine...
aku dah malas nak fikir pasal crocs..
pasal vincci..
tiba masanya dapat duit baru nak fikir..
tolong la cepat sikit..
lepas raya saya nak kena amik lesen skuba..
macam mana kalau takde duit...
nanti nak wat tesis camner kalau takde lesen...
nak pergi perhentian macam maner kalau tak de duit..
nak pergi masjid india camner kalau takde duit..
nak makan sushi king camner kalau takde duit...
nak tengok wayang camner kalau tak de duit..
acap...
zati...
mari bersedih...
huhuhuhuhuhu..
enough!

mak...abah...acik...
awid nak duit...!!!!!!!!!!!

dalam takde duit sempat lagi berjimba disana sini....
itulah kau...
asik berfoya dengan duit orang jer..
rasakan..
nah!!!!!!
malas fikir pasal duit...
mari fikir pasal study..jangan fikir nak makan jer
mana tahu boleh kurus dan pakai baju arwah mama time raya(mama..i miss you)...

jom study di mcd

3 tweet2:

jigsaw said...

deym. takde duit kemudian study d mcd? study di 15 sudah. ada abang kachak berkemeja ber-tuck in...haha

yuyu said...

ambOi byk nye xtviti nak wat ngan duit!!! huuu..jgn bOrOs2 sgt..cimpan ckit bile da dpt wit 2 taw..heee

widda_me said...

@jigsaw:15 2 apa?n sp abg kachak 2?????kongsi2 ar ngn aku...heheheh...aku suka abg kachak..heheh..bleh jer ko nk study kt mcd even xde duit..beli nasi bgkus bwak la gi mcd...sng jer

@yuyu:hehhehehe..bnyk...sgt bnyk...dh plan dkat satu sem dh..heheh