BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, November 2, 2009

SEGALA dah terUNGKAP

entry ni sumpah takde kaitan dengan korang sume..
nak baca,baca lah..
klu takmo korang jangan kuar lak..baca entry lain..khatam blog aku nih..

entry ni bukan auto publish ok..ni memang baru taip....

semalam aku memang dah dapat luahkan apa yang aku rasa....
apa yang aku tak suka...
apa yang aku taknak...
aku memang dah lama simpan sebab aku ada niat nak jaga hati orang itu...
macam simpan rasa pas tuh bila ada peluang meletupz aku meletups la kan..
tapi aku bukan meletupz tak hengat dunia..
aku kuar sket2 larva aku...
bukan nye BUAK kuar gtuh...
aku masih ada niat menjaga hati dia ok...
tambah2 plak semalam memang xde mood so mudah la nak meletup dengan berleluasa kan..
tp kisah xde mood ni takde kaitan dengan kes meletupz(asal kena ada Z dekat ayat mletup tuh???)
xde mood ni lain..malas nk cter sebab takde sebab aku nak xde mood..
tapi nak meletupz ni memang ada sebab...
nak jer aku publish ym aku semalam sbb aku rasa bangga dapat meluahkan rasa terpendam dalam hati tapi tak baik lak...biarlah setengah2 orang sahaja yang tahu mengenainya...

p/s:
nak tengok jenifer body..tapi 14 dah nak blik umah so alamatnya memang tak sempat la kan...sebulan di kulim bermakna tiada movie untuk sebulan..yang ada cuma cerita yang diulang2 di astro dan cd2 hindustan lama yang menggamit jiwa....
mau pulang menjadi suri rumah kepada mak dan abah..mak kata kalau dia balik kerja aku tak masak lagi maka dia dan abah mahu makan di kedai tanpa pedulikan aku....(takpe...awid leh diet)...btw mak kata masak jer kan..bukan basuh baju...bukan sidai baju(benda paling malas aku nak buat)...bukan sapu rumah..bukan mop lantai kan?

10 tweet2:

ayap said...

owh dammit..nnt kt umah xleh nk update blog...'wireless'less..broadbandless..
ala widda masak pn mls ke..msk megi je la klu cmtu..wawahahgwa

widda_me said...

@ayap:
hahahha..sama la...so ayap kna tulis entry bnyk2 then auto publish utk smgu or sebuln jer..kan sng..in planning wida nk wat gtu..hahaha

masak megi???kena baling cangkul ngn mak ada la

ayeen:) said...

ahahha.kau bukan rajin ke masak kat sini??

widda_me said...

@ayeen:
hahahha..kt cni maask nasi goreng jer..bahan kdg2 jer kuar beli..ni klu hari2 mau ke pasar jln kaki mau kurus...

NORFARAH NADIA said...

jennifer's body best!!!!!!!!





p/s : saja bagi widda jeles.

imHepPie said...

sidai baju aku ley gagah tpi kalo lipat baju maap bebanyak la

widda_me said...

@farah:

kak farah saja..menci2...!!!

imheppie:
wida sidai baju xmo sbbb panas...lipat bju xpe..depan tv

sI tEDI said...

bila kita dah luahkan.. kita akan rasa sedikit tenang :)

TrueNo said...

@widdame tukar la shoutmix tu. pkai cbox. sy tak leh guna tu. kena block. tgk kat blog sy

widda_me said...

@si tedi:yes!
sy mmg dh tnang slps meluahkan

@trueno:nnt la...skang mls.....entry pn autopublish jer