BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, February 7, 2010

baru tiba weyhhhhhhhhhh...

aku baru jer balik dari fieldwork....
penat yang hamat okey!!!!

nasib sebelum pergi fieldwork aku dah remind diri sendiri simpan duit syiling sebabnya nak basuh baju belambak2...
selamat peluh aku...
tapiiiiiiii...
tengok2............
sabun serbuk dah habis....
bangang la aku nih..penat tau tak!!!!!

gambar unutk fieldwork takde lagi...
kalau ada pun gambar2 sampel aku pergi amik unutk kimia and geologi..
nak tengok????
tak payah...
aku sendiri sengkak perut tengok gambar sampel....
tapi makan kat mersing memang terbaik...
BBQ paling sengkak aku makan walaupun baru lepas asthma...
almaklumlah 40 lebih jer manusia yang pergi..
eh2..terupdate banyak plak...
nanti la update detail ke mersing..
bye..nak buat keje ni..
baaaaaaaaaaaaaanyak sangat

0 tweet2: