BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, February 9, 2010

Boleh tak nak emo lagi??????

ok...before ni aku pernah tekad yang aku tak nak emo lagi dalam blog...
tapi aku tetap kena emo hari ni...

aku emo sebabnya
tadi masuk kelas aku rasa macam tak paham jer dengan apa yang lecturer tu ajar2..
buat2 pembezaan tengok2 dapat jawapan lain..
aku macam sudah...apakah!
penat ni...dah la baru lepas bekejaran pergi lab kimia yang dah takde orang sebab tertinggal fon-hitam-kesayangan-yang-mak-bagi kat situ...
penat belari2 panjat tangga..pakai baju kurung lak tu...
yer2..baju kurung..ko tak salah..aku yang cuai...
NASIB ada lagi fon kat dalam lab..kalau takde???
mana tahu ada orang letak fon aku dalam sediment oven???
berani letak..aku penggal kepala..

dah tu bila pergi kelas tengok2 file oseanografi aku tinggal..
aku bawak file rojak2..
file rojak2 maksudnya semua notes aku ada dalam tu..
tapi oseanografi takleh letak dalam tu sebab notes dia banyak sangat..
baru beberapa chapter dah dekat satu file aku tu dah notes nyer..
argh....bodo sangat tinggal..terpaksa jeling2 kawan aku nyer...

esok pulak ada mid sem exam for geology marine...
aku baru study sikit...
pagi tadi bangun awal dengan azam nak study...
memang study..
tapi pukul 1 aku tido...hahahahahahaha..lantak..dah mengatuk sangat..
pukul 2.45 siap! pergi kelas....

tapi takpe....ri ni jer aku tension...
esok malam aku nak keluar...
kawan aku dah ajak semalam...dah plan baik nyer lah...
walaupun dia tak balas mesej waktu aku mintak tolong belikan solution contact lens...
lantak lah....AKU NAK KELUAR JUGAK!!!!
kalau nak ajak fight lepas kita keluar okey ....
mula lah tu meneka kan aku keluar dengan sapa...
then khamis balik rumah...
lalalalalalalalalalala...
mak dah janji nak ambik aku kat stesen bas...then nak ajak mak pergi jalan...

p/s:baru lepas ym dengan org gila...nak ajer aku paste kan ym dia kat sini..
tapi aku pulak jadi malu...gila LOSER ko...aku tau ko baca blog aku...lantak la nak terasa...

-takdelah emo sangat kan???ada jugak la gelak2..hiihihihihii..see..gelak lagi-




rindu syasya and sara..tak sabar nak buli hampa balik nanti..lalalalal

1 tweet2:

Mira Ixora said...

pnt sgt tu..ko kne rht byk2 sket.
chill key?
kt aku xrndu ke?hehe