BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, February 28, 2010

The reason why i change it.....

dah..entry ri tu aku dah cerita pasal nama2 aku...
kenapa aku tukar nama aku dari hasma sekolah menengah tu ke widda bila masuk u???

point nyer sangattttttttttttttttttttttttttttt banyak....

aku ni PENAT disamakn dengan kakak sendiri
(pergh..ayat penat tu macam membenci kan?????)

dulu waktu dia sekolah menengah aku sekolah rendah kawan2 kitorang semua panggil kitorang hasma...
dia HASMAwati...aku HASMAwidda..

bila orang call rumah(dulu2 takde hp)
mak jawab
"helo..nak cakap dengan sapa"
"hasma"

mak aku dengan tanpa usul periksa terus ikut bedal dia jer nak panggil anak dia yang mana satu...
kalau agak2 dia macam nampak aku kat ruang tamu dia panggil aku..
kalau dok dengar kakak aku dok mandi dia panggil kakak aku...

bila jawab...dah sembang panjang sekali....

"eh..jap2..nak cakap dengan hasma mana???hasma kecik or hasma besar????"
(bodoh la sapa gelak...dulu aku kecik jer....bangang!)

dah sah2 la dua2 tu anak dia..bukan anak akuuuuuuuuuuuuuu

sekali salah daa....
mula la kang mak kena bebel panjang dengan aku....

"nasib hasma dua jer dalam rumah ni...kalau mak pun nama hasma jugak mau mak yang sembang dengan kawan awid tu..."

bila tanya mak
"mak..awat letak nama awid ngan kakak hasma"
"yerla..kang tak sama gaduh plak..."

motif nak gaduh nama lain?????

pastu kadang2 jalan kat area sungai petani
ada orang panggil
"HASMA!"
automatik machine pulmonary aku bergerak seiring dengan kakak..
zasssssssssssssss..
"kak..sapa panggil kita????"
pastu aku ni hangin bila orang kata muka sama..kembar la..apa la....
rimasssssssssssssssssssssss......
hello...
aku muda remaja SINGLE tak kahwin lagi so jangan samakan dengan orang yang dah KAHWIN ada dua anak tapi nak jugak ikut aku pakai lens warna2...sah2 pipi dia lagi banyak tersembul dari aku....

tapi takpela...
amik la...
dia lagi cantik...
amik la......TAK HERAN...
esok awid kahwin dengan SHAHID KAPOOR jangan nak mintak2 nak tumpang dok makan ayam tandori kat meja pengantin....
itu saja update ri ni....
nak exam esok so takleh tulis banyak2 ....
kang aku fail acik suruh bela kambing..mati.....
mau aku pukul kambing tu hari2...


ok..kat sini nak gitau...
kadang2 p/s aku ni lain dari apa yang aku tulis kat atas yang mengarut2 kan?????
jangan peduli..
sebab p/s ni adalah benda yang takkan hadir bersama entry..
.itu adalah ditulis ketika dalam tidur..
eh..merepek apa nih????senang cter pedulikan p/s..
yang penting BACA ENTRY!!!!!!!!!


p/s:aku yang berjaya buat dia sakit hati atau aku berjaya buat aku sakit hati??????????

3 tweet2:

@ku d! sin!e said...

susa jgak nyer
pgkl nme samer..
huhu

aNoZ said...

laaa.. patut la.. aku baru tau kenapa. haha... klaka la hasma adik!

widda_me said...

@aku di sinie:hahahha..agak la..tu yang skang sorang watie sorang widda

@anoz:bangang la kata kat aku kan?