BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, February 25, 2010

Minggu yang mendebarkan Dada(dap dip dup...di dalam dada...)

Minggu ni adalah sangat busy..
tapi sempat update blog everyday...
KERANA...saya dah buat auto publish banyak gila benda..
so...publish la ia...blogger tegar kan?????
bukan aku esok nak exam aku sempat lagi pkey kan nak tulis apa kan????
perlu ada perancangan yer kawan2....
minggu ni aku sibuk sebab aku ada

  1. hantar budget pementasan usang(tak settle lagi sebab my lecturer format lain...mati ok nak buat.....nasib dia bagi masa 2 hari.gila pening kepala pegang jawatan ni...jadi ahli biasa adalah sangat heaven....heheheheeh
  2. ada presentation ...settle..tapi gerun gila waktu hari present..aku group 2nd..group 1st diberhentikan dari presnt dengan alasan lari tajuk...aku dah gelabah biawak kat belakang..nasib presentation group aku lancar jer....tq to EJA,IQBAL and ZATI...
  3. ada exam PENGENALAN OSEANOGRAFI DINAMIK...subjek ni ada darah campuran kalkulus+add maths+fluids mechanic+membunuh otak aku secara berleluasa..takyah tekan kalkulator sangat sebab korang main2 dengan formula yang sangat "SENANG"..eh2...aku bagi lecture plak kat sini..maaf..lupa diri..
tadi habis exam OSEANOGRAFI aku tension balik bilik macam nak nangis tapi cover sebab ada kawan....then bila sampai cafe aku jumpa kekasih hati...

terus tak nangis..senyum memanjang kat cafe...beli air..duduk jap kat situ...rasa malu2 plak bila shahid asik pandang aku


isnin ni ada paper KIMIA plak...
yer...semua pelajaran boleh membuatkan otak aku krem ..
boleh tak bagi alasan kat lecture tak nak amik exam sebab tangan tiba2 takleh pegang pensil.
boleh pegang mouse laptop jer...
sekali lecturer aku kata
"takpe..kamu tulis dengan kaki..saya tunggu kamu buat exam even lambat"

esok wedding sepupu aku kat kampung...
so family aku semua dah kumpul..
ACIK pun balik..aku tak balik...huhuhu..
aku jer tak balik...sedih berada di perantauan...
bye..nak layan cerita hindustan jap.....
JAB WE MET

aku tak paham kenapa kareena clash dengan shahid
sampai frust menongggeng mamat tu semata2 dia nak kejar si saif ali khan tu...
saif dah la tak hensem...ada bulu penuh...


aku lagi suka shahid dengan dia nih.....


or dia nih jer....shahid pun macam suka jer....

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|


aku suka gambar ni..nampak mulus gila kulit yang berkeladak lumpur ni...
tapi orang sebelah aku spoil jer gambar ni..so cropping him is the best...

4 tweet2:

cik noumie zafierynn said...

hhahhahaaa..kelakor tahap gaban...

Lucy S. said...

benci kareena kapoor! ergh.

Useriez said...

gud luck~

widda_me said...

@cik noumie:gaban??????????/

@alynn:hahaha..sama jugak

@useriez:for what????