BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, February 11, 2010

TENSION untuk the whole 2 weeks dah hilang ...

ni update cepat2 sebab nak kemas barang..pukul 9 kang naik bas...

tadi keluar tengok wayang...
dengan my friend....

sapa?????cari la tuan punya kaki ni
mula2 adnan sempit..around 8...
sampai wayang zasssss masuk terus...
sorry..bukan taste aku tengok cerita cam nih..huhuhuu
ada la part2 lawak..tapi aku tak gelak..
just tengok2 boleh jer....
tapi aku suka "pakcik" yang tak campur adukkan hal bisnes dengan mat rempit itu...

then kawan aku gatal nak shopping..
at last tak beli apa2 dengan alasan
"kau la cakap fon dengan mak kau...camner aku nak tanya pendapat baju2 yang sesuai"

blah!!!!!
memang sehendaknya ko nak aku masuk sekali fitting room dengan ko..

ni hampir jer masuk..aku tak nak...takmo kahwin free dalam fitting room..sesak nafas aku

ni bukan unsur lucah yer...ni unsur gedik risau baju tak sesuai dengan badan..
nak keluar dari fitting room malu...

then makan mcd...dah lama ok tak makan mcd..nampak gila sedang jimat...
pastu go for 2nd movie..sneak peak for tonite...14 blades..
memang best cerita nyer...
tapi sapa tak suka adegan bunuh2 ikut suka hati pedang ko mana nak pusing...silakan tengok...
aku dah tak larat nak buat bunyi uish...hissss.....ergh....
siap tutup muka dengan shawl..seriau weyh kalau2 pedang tu kat leher aku...
dah la hero no 2 yang ganteng macho baju seksi nampak 6 pack bergaya tu mati
damn betol..sia2 tengok kalau hero hensem mati...

pastu balik gi minum kat mamak jap sambil cerita hal peribadi....
aceh2...tulis peribadi tu macam feling2 artis sebenarnya...
hahahahhaha....
then balik bilik.....
bye!!!!esok aku balik rumah....sangat hepy dapat jumpa mommy daddy..
confirm tak tension sepanjang di rumah....

p/s;aku rasa aku ada buat satu kesalahan bila jumpa dengan kawan kepada kawan aku tadi kat kaunter gsc.....aku tak berniat..i'm sorry....

p/s:i'm not updating for a week coz aku tak sempat nak auto publishkan entry bila aku di rumah..sorry guyz

4 tweet2:

ayeen:) said...

ala.dah takyah la nak wat2 ala-ala teka lah sape mamat ni yang dah sah-sah milik eddy imran.:))

imHepPie said...

weii x aci aku yg nak tgk adnan sempit nih pon x tgk lgi ko lak da tgk aku jeles urghh

fake said...

ah perempuan, suka foto-kan diri sendiri.

but nice ;)

widda_me said...

@ayeen:eh..tak la..org lain..slpa bnyk akk ni

@imheppie;jgn jeles!

@fake:hahahaha..biasalah kannn???anyway tq dtg blog i...