BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, February 6, 2010

ok..sorry...

sorry..sorry..
hahahaha..nyanyi la lagu super junior tu..

ok....

cam ni....
kat fb aku ada beberapa fren request yang aku tak accept sampai sekarang...

ok..sebenarnya aku tak sombong..sangat tak..
kalau kenal aku mungkin akan rasa menyesal kenal sebab aku cakap ni memang tanpa henti..ko tanya 2 perkataan aku bagi 200...
ko tanya nama jer , aku jawab nama,birthday,sekolah mana,sejarah hidup ...
siap bentang salah silah keluarga dari zaman nenek moyang...

tengok??punya tak sombong nya aku......

jadi kepada sesiapa yang add aku dari blog especially...
korang gitau la korang sapa bila add aku tuh..
kalau tak aku memang payah nak accept sebab ada la sejarah before nih.
.harap sangat yer memahami semua yang add tapi aku tak accept lagi...

ada lagi satu sorry..
kepada komentar ku yang bagi no fon suruh aku mesej dia...
ok..sebenarnya saya lambat percayakan orang..
sorrry to say..huuhuh..harap sangat jangan ada yang salah sangka...
saya memang tak bagi no fon sebarangan sebab zaman sekarang ni macam2...
yer.............
saya mengaku saya tak secantik malikka sherawat tapi saya ada side comel di dalam diri..
PAAAANNNGGG...wida..kita sedang serius...kata angel ku....
kalau nak kenal or nak contact apa2 sila email saya...
aku dah letak email kat situ...huhuhuh
ceh..tiba2 nak cakap"andai ada jodoh tak ke mana"
..takde..serius balik...
so aku mintak maaf kepada insan2 yang aku tak accept no fon itu mahupun fren request dalam FB....

"bang..kenalkan diri sapa bang...baru saya leh accept"yer..saya tak sombong(tapi imej nak gak ala2 datin dengan shades mak)

bukan aku memilih ok...
memang aku tak accpet sebarangan..
tak caya tanya anak angkat mak ..
dia dah add aku 2 bulan..
tapi aku tak accept..
then dia hantar mesej cakap yang dia tu sapa sebenarnya...
baru aku accept..
itu memang patut la aku tak accept..
nama sedap muhd ezri..dalam FB jadi AKIRA..
memang jauh beza la kan?????


harap memahami..percaya la saya takde side sombong dalam diri sebab saya tak cantik pun nak sombong sebab kalau perempuan tak cantik sombong orang akan cakap

"muka dah la huduh....gemuk lak tu...tambahan sombong lagi....memang aku tak hingin nak kenal.."

tapi kalau si cantek yang sombong

"eh2..dia bukan sombong la..dia jaga tatasusila..sebab tu la dia diam jer...jeling2 manja namanya tu..."

eh2..lari tajuk........
yer..aku la perempuan gemuk itu....memang aku tak sombong...
memang aku nak duduk jer atas sapa yang tangkap gambar aku nih

p/s:ri ni show usang..good luck guys!!!i know show akan jadi gempak walau camner pun....

7 tweet2:

shandye. said...

aku yg kenal lama nko pun takde nofon ko pekes???

ha, sila la jawab uols...

btw... mlm karang insyaAllah klu takde hal aku datang. ngee....

insan misteri said...

ina yg snap gmbr tu,,
hahahahahahah

*gelak guling*

kalau yu nk duk atas ai...ai upload video tuuuu...
mau???

adam said...

makan je keje diaaa

widda_me said...

@shandye:hahahaha...itulah..

@insan:akk hantar toyol seumur hdup kacau ina

@adam:sibuk

ticher ina said...

ina upload...
ina upload..
hahaha..
berani laaaaaaaaa

widda_me said...

@insan:JANGAN CUBA!!!!!

ina..akak dah belanja yong tou foo tak dikira rasuah ker????

widda_me said...

@insan:JANGAN CUBA!!!!!

ina..akak dah belanja yong tou foo tak dikira rasuah ker????