BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, February 24, 2010

Widda,Awid,Hasma atau Acu

sapa yang mengenali aku dengan mendalam (ceh2...mendalam)...
tahu la aku ada 4 nama panggilan yang ni...
panggilan selain ni kalau ada pun aku tak rasmikan pun..

ok...
kita mula dari awid ek..
awid...
adalah seorang gadis yang sangggggaaat manja...
awid seorang yang tak pandai buat keputusan sendiri...
nak kena menempek dengan mak 24 jam jer...
dari kecik samapi la awid ni besar...
untuk certain2 people awid ni macam tak betul la...
dia sangat2 bergantaung pada family dia even dah more 20 ...
kalau family dia hilang sekelip mata dia mungkin akan hilang dengan cara dia...


eh2..tiba2 kisah awid ni dah sedih kan????
tidak2...awid ni penghibur keluarga jugak....

awid ni kira anak paling manja abah jugak lah...
mak manjakan semua anak dia..
tapi abah ni dia macam pilih kasih sikit...
dia manjakan awid yang paling banyak...
hahahahah

sorry kakak and acik...
abah memang sayang awid lebih dari hampa...
nak dengar diri aku cakap kedah paling kuat adalah ketika aku menjadi AWID

hasma
ni panggilan zaman sekolah sampai la kat matrik...
dari tadika..sekolah rendah ,menengah and matrik..
hasma ni ala2 awid versi dah matang sikit lah...
ye la..takkan aku nak cakap manja2 dengan kawan2 aku macam dengan mak kannnn???
mau makan penampar memanjang jer...
sekali cakap sekali penampar.....memang berblusher jer pipi ni selalu...

widdagambar aku yang nam[ak paling berdikari and neutral

hahaha..the latest panggilan la nih...
tak tau la kowt lepas ni ada yang berani panggil aku mawi..
ni memang makan terajang...
dulu budak sekolah aku syidan suka panggil aku cam ni..
dia tau aku hangin bila orang panggil aku mawi..
widda ni kategori HASMAWIDDA yang dah matang la..
aceh2..matang sangat la kann???
widda ni dah pandai dok jauh pada mak...
sakit dah pandai ajak kawan teman gi klinik...
dah pandai masak sendiri kat bilik...
pandai balik kulim sendiri takyah abah hanta ambik..
tapi selalu je kena buli dengan senior...
YER ABANG NAZ..KAK AYEEN...PROTONIAN...
anda la pembuli yang saya maksudkan..

widda ni dah pandai buat keputusan sendiri..itupun kadang2...
bila tak dapat fikir tajuk tesis mesej acik tanya nak buat apa..
call mak menagamuk2 sebab assigment hilang..
kiranya hasmawidda ni even dia jadi hasma ke...widda ke..
dia still ada sifat awid yang mendalam dalam diri dia...
tapi dia jadi awid dengan family jer...
kalau dengan kawan malu gila kowt...

acu???
hahahha..inilah versi pembuli matang..
membuli anak buah dia dengan berleluasa..
syasya!!!amik remote kat acik..
padahal anak buah aku kat dapur...remote sedepa je dari aku..
sara!!!amik air kat acu sat..
padahal aku dok dekat dapur jer...
memang dasar pembuli...

tapi dalam dunia maya ini..kenal saya sebagai widda_me je lah.ok?


p/s:abang rizal cakap blog widdame ni dia baca bukan dengan bacaan widda<>me...tapi wid<>dame..memang nak makan mencarut aku tau dia nih..
aku penat2 fikir widda<>me..dia slumber je cakap dame...

7 tweet2:

ayeen:) said...

eyh.sape kata aku suka buli kau??ne ada..aku kan senior yang baik..

Nazrin Saad said...

pasni nk pggl ang awid la.
org baek mcm aku dicop pembuli.
ang mmg xpndai menilai org.

Unknown said...

wow..cam byk karekter plak =P

widda_me said...

@ayeen:blahhhhhhhhhhhhhhh

@naz:pandai okkkkkkkkkkk

@master teddy:hahahahahah

Hailey Tereso Francis said...

awid tu comey...I suke....
tp ak dh tbiase pnggil ko widda...xleh nk ubahlah....nasib bek lh ak xtrgolong dlm golongan senior2 jahat...miahahhaha~~

devoted lily♥ said...

hasma gamba budak mana ang kidnap tuh??
awat comei ngat..
haha

widda_me said...

@hailey;hahahaha..takyah la ubah..wida lagi selesa korang panggil widda..awid tu nanti aura manja memlampau datang susah

@devoted;kuang hajaqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqq..aku sekeh hang bila ketemu