BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, February 1, 2010

Hantaran Kahwin Yang Aku Nak LAgi 7 TAhun Kahwin

ok..kalau nak buat tesis..apakah keyword utama yang korang kena tekankan dekat tajuk dia atas???

1)HANTARAN KAHWIN

@

2)LAGI 7 TAHUN KAHWIN

aku kena tekankan dua2 yerk....

point 1

aku nak macam2 nih...
aku takkan mintak coklat,bunga rampai,buahan,pulut kuning,kek...
malas nak mintak ...sebab nak tempah semua benda ni mahal2 kan????

aku just nak mintak benda yang ko tak payah hias2..just bagi nahhhhh gitu jer...

a)kereta....bukan model kereta,gambar kereta atau kunci kereta sahaja...aku nak KERETA...
ko letak jer kat luar rumah....letak jer kunci tu kat dalam tempurung pun takpe...

b)rumah sebijik..bertingkat2 yer..tapi bukan pangsa puri pi mai pi mai tang tu..bagi la rumah pangsapuri...aku baling pinggan ke bawah hari2..lantak la laki aku nak makan atas daun pisang

ok dah..itu jer aku mintak..see????2 jer hantaran..tak yah berbelas2..buat sakit kepala...

ok..my fren's wedding raya cina ni...aku macam semangat gila nak gi sebab ni first time attend wedding kawan sendiri..selama ni kawan mak jer kan...
mak!!!tunggu la mak kat situ bila awid sembang..baru mak tau perasaan awid tunggu mak sembang dengan kawan2 mak...yes!!!dah ada point nak balas dendam kat mak..wakakaka..

aku nak buat survey..nak bagi hadiah mana..pilih2...




satu jer pilih...
aku dah bayang aku nak buat naya apa kat nas hari tuh..

bila aku sampai aku hulur hadiah ni kat dia...
muka aku mesti macam rilek jer bawak batu ni..buat2 macam dalam ni hadiah pinggan mahal la kan..
then dia mesti terima hadiah ni dengan tangan yang ringan..
sekali!!!!!!!!!!
gedebuk jatuh atas kaki dia or hubby dia..
yes!!!
dah dapat idea...

bye!!!

hadiah seterusnya kalau mak aku tak bagi beli hadiah2 ni aku ingat nak bagi gambar2 nas dengan lelaki yang dia tangkap rapat2..yes!!!

IDEA I MEMANG BERNAS...
BYE!

1 tweet2:

ainasuhana said...

bgus idea tuh...
bg adiah yg no 2...
besa ckit n lg berat..
hahahaha