BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, February 4, 2010

HAPPY BEDAY TO MY CAYANG!!

she was born on 4th feb 2005...
while aku tengah nak jaring gol bola jaring tiba2 kawan aku dapat mesej dari kakak aku

"tolong gitau hasma dia dapat baby girl"

and dia jerit kat aku dari tepi padang.."hasma..baby girl2..."
aku baling bola tu ke tepi tanpa pedulikan jaring tu and lari kat kawan aku punya fon and terkedek2 pegi public fon nak call kakak...game hari itu???
LANTAK..aku dah dapat anak sedara...ada aku kisah menang ke tak..hahahahaha

titipan gambar seorang ibu sedara yang tak de adik tapi sayang anak sedara macam adik sendiri..eh..apakah punya quote sebegini buruk????

ni gambar syasya paling muda yang aku simpan
her first vacation wth us..cameron highland
when she started to take a step
kena lenjan dengan pasir kat pangkor oleh acu dia which is me
first day sara lahir..dia dah cakap"acu..syasya nak pegang adik boleh tak???"
bulan puasa baru lepas main bunga api dengan aku....adik..sila tengok acu and kakak main jer ok
suka pic dia nih sampai sekarang
raya yang first time dia ada adik..tapi tok wan stil peluk dia even dah ada adik
hahaha..syasya and sara tinggal kat rumah mak tok for a month sebab parents dia ada hal keje..
aku sent MMS kat abang ngah gambar ni bagi tatapan mereka laki bini tentang KENAKALAN anak mereka
i've got more than thousand pics dia guna webcam laptop i..dia tekan mouse sampai macam nak bagi tercabut sebab dia rasa dia cantik dalam gambar..syasya dah pandai simpan hati kat laki orang..uish!!BAHAYA ok..

syasya-3 years old
pinkish beday party for 4 people...

ibu and babah tak kuasa nak berpink sekali...anak2 sudah...
eh2.jangan salah sangka..itu kakak saya yer...
saya masih single nak belum berpunya
she loves her sis soooooooooo much...no doubt....
rela bergaduh dengan ibu kalau adik naughty and ibu nak tibai adik...
pantang pegang mic..orang lain nak tumpang nyanyi jadi backup vocal pun kena baling dengan mic tu..jadi korang dengar je lah dia merepek sambil nyanyi
menari lagu tamil..pembawakan perangai dari maktok...
ni tengah nari lagu wondergirls...fine..ni memang terbawak2 pewatakan aku..
tapi aku takde sekali menari sampai macam tu sekali...
"heh syasya..bila wondergirls nari cam tu ha???"syasya-4 years old-...she is sooooo photoGEDIK....
the latest pics of
NUR ARISYA BALQIS BINTI MOHD ASRI
(mampos laki ko nak angkat nikah....nama berjejeh panjang)
taken 2 weeks ago


to my sayang acu...
happy beday syasya....
nanti acu kaya baru acu beli hadiah...
sempena beday syasya tahun ni,acu nak bagi hadiah kat syasya
"boleh main game spongebob kat laptop acu lebih dari 6 jam..."
senang yer ada anak buah macam ni...bagi hadia macam ni pun dia dah suka...
syasya..tolong dapat no 1 tahun ni sebab acu dah plan nak syasya suruh babah belikan kolam yang besar tu untuk kita and adik mandi tau..yes2....
bye...acu sayang syasya...


2 tweet2:

Diana Ishak said...

gamba 1st tu sgt mengimbau zaman dulu2. sebijik rambut akak dikkkk.

widda_me said...

@green apple:hahahahaha...biasa..rambut sy pun cam tu gak dulu kak di