BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, March 4, 2010

I am SOOOOOOOOOOOOOOOo stresss....

dah...
tak payah nak cakap..
baca tajuk pun dah cukup paham kannnnn????

agak tertekan this few days...
assgment,class,lab yang aku takleh nak sesuaikan diri lagi...macam2 la...
rasa macam nak tukar tesis jer bila pandang mikroskop tuh...

salah satu assgment(ala2 tesis)

btw...
aku adalah spesies terancam..
di mana kalau tension kena balik rumah....
KENA BALIK RUMAH....
sembang2 dengan mak..nangis sampai tertido depan mak..SETTLE!
tapi memandangkan spesies seperti aku ni fulus nya kurang so jadi spesies biasa la...

dahhhhhhhhhhhh!!!
dah cuba mintak kat acik nak balik...
semua tanya..
"asal nak balik?????banyak duit sangat nak buang2 beli tiket????"
SENTAP!

hmmmmmmmmmm..
nak pergi jalan2 amik angin pun duit takde....
ACIK..JOM PI BERKELAH...BAWAK KAK SHIZUKA...
kesian awid...dah la tension..takleh balik....
bawak la pi mana2 ...
genting ka..cameron ka...
kata dah naik gaji kannnnnnnnnn????
OPS!!!!!

ni aku malas tension2 ni...
dengan entry aku pun jadi tension..
korang baca pun mesti dengan rasa terpaksa ...

"wida ni kan...sia2 jer masuk blog dia kalau bagi entry macam nak mandi tapi cuci kaki jer"

(pepatah karam singh walia)

aku skang masih tak tido....
baru nak tidoooooo..
pkey assgment...
bangun buat....then ngantuk...
baruuuuuuuuuuuu nak tido....
orang call berleter bla2...
hilangggggggggg ngantuk....
buat assgment....then ngantuk...
baruuuuuuu nak tido...
eh2..dah pagi....

kang ada yang tak gi kelas kul 8 nih kanggggggggggg...
ayokkkkkkkkk..tak tahu.....

CUBAAN HILANG TENSION

.masker bau coklat..SEDAP...
tapi cubaan je lah..
hilang tension nyer tak jugak...


jumpa ini budak pasti hilang tension....
buli kaw2 pastu gelak...
memang boleh digelar mak sedara JAHANAM..
hahahahahha


2 tweet2:

@ku d! sin!e said...

saba je yea...
hidup student mmg cmtuh...

widda_me said...

huhuhu...
macih concern