BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, March 13, 2010

Kenapa aku tak suka tudung EKIN

warning:ekin delisya..
sila jangan perasan...entry ni bukan untuk ko..
hahhahahah

sekarang adalah zaman semua orang nak pakai selendang....
nak pakai tudung ekin....
ceh2...
cakap orang padahal aku pun sama...
tapi aku paling tak suka tudung ekin....
kakak and mak suka katanya tudung orang pemalas.....
aku memang pemalas.....
tapi pakai selendang pun senang gak...pusing2 siap!
takyah fikir2...eh..tudung aku ada gelembong2 kat dalam la....


tajuk adalah mengenai tak suka tudung ekin...
bukan nak cerita pasal selendang ok....

tahu nape aku tak suka???

yer....itu memang pipi yer..bukan gundi beras.....
belakang adalah pengantin gedik....dia nak sembunyi2 belakang aku .....saja nak bagi aku nampak lagi besar sebab berjaya menutup separuh badan dia lah?????

nak bukti lagi????????

nah amik!!!!!
aku memang takleh pakai tudung ekin ni...
pipi aku berbondong2 keluar dari tudung...
aku cover camner pun memang takleh sembunyi...
(padahal pipi memang dah macam bunting padi)

ni adalah bukti pakai selendang terasa diri lebih cun....
*matikla puji diri sendiri*
baju yang sama..tudung jer lain..mana lebih cun????hahahaha

tak yah jawab...
aku pun tak rela baca jawapannya sebab aku dah tau dah mesti bagi jawapan keji2 kannnn????

ni pulak pakai tudung biasa...*di dalam toilet masjid SULTAN MIZAN putrajaya.....*

yang kalau bangun lewat pagi2
tiba2 tudung buat ada kembong2 kat dalam
pastu senget...
memang tudung tu aku akan bakar jap lagi.....

banyak gila gambar dalam toilet...
tu mujur kat rumah takde cermin besar dalam toilet...
mujur........................

p/s:dari awal minggu ni sampai minggu depan adalah autopublish entry yer bebeyh

7 tweet2:

ashraf said...

pakai tudung bese je widda lagi cun..

tdung ekin tu buang dlm tong smpah ja..haha

Alynn Notnot said...

akak, ajar alin pakai selendang! pleassssh!

widda_me said...

@ashraf:hahahahaha..aku xbuang..aku bagi sedekah kat kakak aku

@alynn:caner nak ajar????nak kena buat tutorial dalam ni ker????mampus akak kena keji nanti..hahahaha...
nnt alin gi bangsawan klu akak ada akak ajar

butterfly said...

sesetgh org mmg xsesuai pki tudung ekin tuh..
:)

but u look sweet with selendang...:)

jordan said...

hahaha... kebetulan yang menarik! eden mnulis entry pasai mereka yg menangkap gambo lam toilet~~~wah!!

juicy X said...

eh..sama lg......
teringin gilerrr nk pakai udung ekin or selendang...tp menyedari kekurgn diri,tpksa la pakai tdung mcm org ketiggalan zaman...penah 2x je kot pakai..
ramai kwn2 sapot soh pakai,dyrng ckp ramai lg org gemok pakai,xkesah pon...huh!

widda_me said...

@butterfly:tq!

@jordan:terasa i okkkkk...hahaha

@@juicy:org gemuk pakai tak kisah????huhuhuhu..terasa diriku gemuk..hahahha