BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, October 25, 2009

PERASAAN TERGANGGU

aku tak suka weh ko datang2 balik....


ingat senang aku nak lupa ko then ko tiba2 datang balik...


dah la jelmaan pasal ko sana sini....


sume gara2 FB lah ni...


kang aku mencarut hilang ilmu


tolong la pergi.....


pergi2........

8 tweet2:

imHepPie said...

yela2 aku pergi la..

dakwat-merah said...

pulak dah??baru je nak jenguk2 da kena pergi??
hmmm...
k lah lain kali lah ye..hehhe

widda_me said...

@imheppie:
bukn suruh awak pergi lah mimie

@dakwat merah:
hahahahaa..terasa sruh awk pergi lak...
bukn la...ni utk org lain

ayeencomot said...

oke.fine.marila berpergian

sI tEDI said...

aduhai... kenapa di halau?

widda_me said...

@ayeencomot:

asal sume nak terasa ni???
adus....

@si tedi:

tak halau awak


@sume2:jgn salah faham....entry ni bukan untuk awak....orang yang patut pergi tu rasanya tak baca pun blog saya

prots said...

TERASA...

yer la,.. nak balik la nie,..

terasa sangat taw..

hrmmmm

widda_me said...

@prots:

suka hati la nak terasa...malas layan