BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, October 17, 2009

VIVAH..EK PREM KAHAA ni

happy deepavali sume!!!!!!!!!!!!!!
sempena deepavali saya menghabiskan deepavali saya dengan menonton cerita hindustan dan yang saya tengok sampai 3 kali dalam masa 24 jam adalah cerita ini


VIVAH....

a village girl from MADHUPUR

a Modern boy from Delhiek prem kahaa ni(satu kisah cinta)

sangat sweet(xthu nak cakap sangat sweet caner dalam hindi)
scene yang aku tak suka dalam mana2 cter kat dunia nih...part ada ayah ngn anak nangis2..mesti aku nak nangis sekali...sedih woo...aku lagi sensitif part2 macam nih...
tiba-tiba ingat abah....tak abah..awid lambat lagi nak kahwin....so kita tak payah nangis lagi..ok??

cter ni pasal arrangement nyer perkahwinan.semua family yang atur..and dua2 pengantin tak pernah jumpa...family laki yang sangat kaya tapi down to earth...family perempuan yang dari keluarga pertengahan yang sangat down to earth..heroin..POONAM..dia dah tak de mak ayah so dia hidup dengan family pakcik dia...makcik dia tak suka dia..tapi bela jugak la si POONAM ni..CHOTTI sepupu POONAM..POONAM dah anggap CHOTTI cam adik dia..

hero..PREM(nama ni mmg slalu hero hindustan guna...)...sangat2 la hensem....diulang HENSEM..sangat2 romantik tapi tak jiwang...menerima bakal wife dia seadanya...ada AYAH,ABANG,KAKAK IPAR and ANAK BUAH yang sangat baik...
cter ni takde kat youtube...nak tgok masuk link nih...dijamin mengggamit jiwa wehh...

ini lah pengalaman deepavali ku pada hari ini..anda??????
(iklan deepavali versi one malaysia dari hasmawidda)


ok..nak mandi..bye!

p/s:jgn risau..cter ni xde seksi pompuan nari2 pakai 2 pieces or laki tnjuk2 badan then bercumbu ikut ska....cter ni U=umum..

2 tweet2:

myQza said...

happy deepavali

widda_me said...

@cik tedi:happy depa vali gak