BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, October 3, 2009

SUSAH JADI SURI RUMAH..

aku semenjak dua menjak ni sangat bz...
laki aku balik hari2 nak makan jer kejenya..
aku kena masak la..
berpeluh2 masak hari2..
dengan ada dapur satu jer nak makan itu ini...
abang..tolong beli satu lagi dapur boleh tak???

hahahahah...
bongok kan????boyfren takde camner nak jadi suri rumah...
semenjak boleh memasak..
aku masak hari2...xde pun makan kat luar
(ini tipu..mcd hari2 ..walaupun apple pie)
dah tu bagi laki makan..
tidak2 bukan laki..tapi rumet...
tapi aku baru masak kat rumet sekali jerk...
over jerk nak cakap hari2...
menu hari2 dah la nasi goreng..
dah seminggu nasi goreng muka aku pun dah berminyak...
boleh hari2 perah minyak kat muka masak nasi goreng bail untuk tumis menumis..
euw....sangat PENGOTOR YER!
menu tomyam seperti entry sebelum tidak jadi kerana tidak sempat ke kajang...
masih sibuk dengan hal2 peribadi..
ok...bila sebut pasal tomyam terus perasaan nak masak tomyam membuak2...
tapi esok bangun malas maka lalu makan nasi goreng lagi....
okey la...nak mandi....bye...salam..

p/s:
kepada si-tak-tahu-amik-hati-saya-pada-malam-semalam-

usaha lagi....

8 tweet2:

imHepPie said...

iskk..kensel la mau amek jdi akak ipar..wahaha...

Biela Jailani said...

alahai..
memasak la bagus.
bukan senang taw zaman sekarang ni yg pandai masak taw

widda_me said...

@imheppie:
la..np cancel??

@biela jailani:
hahahah...sy xpndai..baling2 brg dlm periuk jer..
sdp xsdp blkg kira..prut sndri yg mkn...apa2 pun skit prut jer...

IMCurtain said...

Hello all,

We would like to invite you to promote your blog on our blogosphere. It has similar functions as Innit and Digg. Totally free!

Join now: Malaysian Blogger [Blogger's Meeting Point]

Malaysia Boleh!

widda_me said...

@imcurtain:

tq 4 inviting...
i will register there soon

TrueNo said...

@inheppie

btul tu. cancel la. hehehehe
cam saya fobia nak memasak susah la nak cari if pasangan tak reti masak

widda_me said...

@trueno and imheppie

cop2..korg ni abg n adik ker????
huhuhuhuhuhu

TrueNo said...

@widdame
tak kenal pun imheppie tu. tapi pendapat sama. heheheghehe