BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, April 15, 2010

Esok exam tapi nak update gak!!!!!MARINER..DON JELES!

ok....
aku kena hantar satu assgment ni 2 minggu lepas...
so kat ukm ni ada satu webpage nama dia spin....
spin ni tempat amik notes and upload assgment..

so 2 minggu lepas aku dah la sent aku nyer assgment for
KAEDAH SURVEI DALAM EKOSISTEM MARIN

then tiba2 bangun tadi dapat mesej wall FB dari tom
jangan tanya kenapa budak2 ni panggil aku bonda...
bukan sebab fizikal aku yang macam mak syasya and sara dah ni..

so aku apa lagi...
cepat2 hantar balik..
kat email kat spin tapi semua tak boleh...
apa lagi meroyan la aku kat FB...


then dalam masa yang sama aku hantar mesej kat FB pensyarah aku...
sebab aku takde kredit uolls..
then tiba2 aku tengah meroyan balas komen kawan2 aku dekat FB tiba2 ding!!! merah dekat mesej nyer tempat...
aku pun bukak...
Dr. balas mesej aku



owh....
terharu okkkkk
ayat last tuh...
JANGAN TENSION SANGAT NANTI TAK BOLEH JAWAB EXAM...

okkkkkk
tiba2 aku dah anugerah nak bagi

THE MOST FAVOURITE LECTURER

siap ada ucapan terima kasih lagi...
padahal aku yang patut cakap terima kasih sebab dia still lagi hantar mesej kat aku even sepatutnya dia marah aku tak hantar2 assgment aku kannn?
even aku dah hantar assgment aku 2 minggu lepas lagi...

tapi tak pe...
semua dah settle..
dah siap hantar semua..

anyway MARINER...
korang dapat mesej camnih????

ok....jangan kipas aku...aku bukannya boleh naikkan markah korang.....
hahahaha...
ok..keji..nak exam saja nak buat kosmate sendiri HOT...
ampun!!!!!!!!!!!!

3 tweet2:

ka said...

nak jeles lah cani.. hehehehe XP

misswe3tlady_90 said...

hahaha....
boleh jalan lah ko bonda...
setakat dpt mesej dr dr.zaidi je pon...
kecohhh!!!!
hahaha...

widda_me said...

@ka: jeles....

@syafiqah :

jelesssssssssssss....
aku tau ko jeles!!!!!!!!!!