BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, April 7, 2010

Gejala SIHAT sebelum subuhhhh

  1. on ym
  2. pilih sapa mau main gejala sihat
  3. pilih doodle environment
  4. mula!!!!
pink takde so aku adalah guna pen oren.....
garisan hijau lukis sendiri ekkkkk...
agak2 ko dah bosan main ni ko boleh main benda lain...
seperti melatih kemahiran melukis guna tetikus mondok


babi pun bleyhhhhh


ni cubaan takutkan aku di pagi hari....
memang nak makan sepak dia nih.....
bila aku lukis dia erase..
bila dia lukis aku sibuk nak printscreen jadi kelam kabut conteng2 lukisan sebab aku takut tapi nak jugak printscreen menatang ni sebab nak cari topik dalam blog....

ni puji dia kurus..hahahahaha......bodoh gila tipu benda yang dah terang2 depan mata..hahahaha

btw...
ni adalah antara kerja2 yang boleh buatkan anda
  1. hilang ngantuk even dah telan 8 nescafe and nak sambung study
  2. cari topik untuk ur blog...kan aku dah boleh auto publish banyak2
  3. uji kemahiran kelurusan tangan anda melukis garis2(rujuk gambar 1) dengan tetikus

ok...ni update untuk hari nih...

btw sapa yang cuba bukak blog protonian ,buat masa sekarang anda tidak dapat membuka nya kerana ada masalah teknikal antara protonian dengan pihak syarikat(syarikat bunyi dah macam encik protonian ini sudah bekerja kannnnnnn)

2 tweet2:

ida said...

huh...haha..
sjer jer bgy nick pjg2...
..huh..
mmg best men conteng2...
mgenang zaman tadika..

widda_me said...

@ida:yesss..suka!!!!