BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, April 27, 2010

Hati semakin terbukak?

setelah sekian lama membujang....
acehceh...macam la ko nak kahwin kannnnn????
sebenarnya aku rasa aku tengah suka seseorang....
berani mati ek mengaku dalam nih...
sah abang ngah menghanjing aku lepas baca nih....

tapi selepas di stalker2 aku tau sebenarnya dia dah berpunya....
sedih.....
tapi takpe...suka dari jauh bolehkannnnnnn?????????

owh...tapi aku suka tengok girlfriend dia....
gila comey!!!!!!

takpe...
saya memerhatikan awak dari jauh......

moga2 bahagia.....


dah!!!!
jangan nak teka2!
bukan lah...bukan yang korang teka tuh!!!
haisssshhhhhh....
aku tau korang teka sapa .......
bukannnn!!!!!!

bye!!!!!!!!

p/s:abg naz...tengok...wida update sekali jer hari nih...pot pet sangat kan kata blog wida selalu update.....nanti kat cafe bising2 lagi........bungek!

4 tweet2:

Alynn Notnot said...

yeayy. lepas ni boleh bahan kak wida :))

Nazrin Saad said...

gatal!

tulis entri pn ada nama aku.
eish, susah jadi feymes!

asri said...

finaly terbuka juga hati yang tak berpintu itu...

widda_me said...

@alynn notnot: hahahahhahha...berani ko bahan senior

@nazrin:berangan ko!

@asri:hahahahahha....bungek lah abang ngah!!!