BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, January 3, 2010

ENTRY YANG DINANTIKAN !!!!(oleh aku sorang)

ha!!!!
tulis entry sambil kembang hidung..
saya sudah berjanji mahu bercerita tentang warna bilik saya bukan???
ya..kini tiba masanya!!!
nak baca ker tidak punya pasal...
yang pasti aku nak tunaikan janji

koleksi setengah dari teddy bear aku

atas meja ni sume barang2 kakak aku buat hantaran
asal aku balik jer rumah mesti banyak barang atas meja.. aku tau dah takde keje orang lain... tak kakak..mesti syasya and sara main pejabat2 dekat meja ni
abah tengah bukak cat..kami sekeluarga memang seksi di rumah..di luar alim yang hamat!

nampak tak mak yang seksi itu???? mak cakap kat aku...
tu gedik2 tangkap gambar tu sebab nak letak kat blog la kan???
dimulakan dengan bahagian dinding yang kurang perabot...itu pintu bilik air..bukan pintu bilik

hari kedua cat bilik...
semangat nak cat bilik pakai warna pink pakai baju tidur warna pink..
muka aku tak ditangkap sebabnya tak nak aku cat bilik sambil pakai tudung..bazir peluh
lagi sekali bergedik tanpa muka


saki baki teddy bear..nampak tak kotak2 tu????itu la yang aku terpaksa modified nak letak anak patung aku..aku modified kotak tu buat tangga2..
nampak tak tangan munggil itu???
memang tangan aku

camni..mula2 cat kat pintu2 yang ada frame ni kan aku cam berhati2 gila la tak nak bagi kena frame pintu kan..sebab aku suka warna coklat gelap kat frame tu..
tiba2 kakak call..
aku pun cerita la susah gila nak cat dinding2 kat frame pintu nih..
kak kata
"takpe..boleh cuci balik kalau kena kayu...frame pintu tu kayu kan??kang yang mana kena cat tu amik towel lembap and cuci nanti kuar la..."

lepas je kakak aku cakap cam tu aku terus tak hati2..
resultnya...nampak tak???
nasib baik keluar..kalau tak keluar aku kerah kakak aku balik rumah mak malam tu jugak untuk usaha buang cat kat situ tanpa hilangkan warna frame tu....

gambar full bilik semua gambar cantik jer aku ngah terbongkang seksi dengan bilik i yang seksi so takleh papar...
tapi aku memang taknak papar lagi..
aku nak wat renovation lagi kat bilik ni after tengok nuffnang buat bilik blogger2 terkenal tu...
so wait for it...
i nak buat tema my bilik is pink vs red vs coklat...
nanti nak tanya my personal designer(ACIK) pasal itu..
dapat jer green light terus LIGHT and BRIGHT bilik gua..

jangan ingat rocker macam gua tak suka pink ek....

4 tweet2:

ayeen:) said...

pink for the loser.hahahah~

widda_me said...

@ayeen:dengki!!!

ayeen:) said...

ahahahaha.cukup anti dgn pink tp byk gak brg kale pink..oh apekan daya aku di paksa..

widda_me said...

@ayeen:
tak nyempat2 kak ayeen dpksa kan..padahal suka