BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, January 19, 2010

SUMPAH TAKDE MODAL.....

aku tulis....aku save..aku type..aku save...

so...hari ni aku nak cerita pasal benda yang dah lepas seminggu lebih...
hahahahaha...suka hati lah kan....

ok...8 JANUARI ri tuh...PUSAT KEBUDAYAAN UKM ada buat dinner ANUGERAH SENI...
mula2 kak mimi ajak aku pergi....then bila tanya tema apa and dia jawab topeng aku terus..CANCEL!
aku ni sah2 la kan baju YANG LAYAK ke dinner adalah baju kurung aku ke kelas tu kan...
dinner merujuk kepada yang makan orang hidang tu ek...
bukan dinner yang ko makan kat restoran tuh..
dah tu dengan baju kurung nak ker aku bertopeng????boleh BLAH!
kang aku pergi dinner pakai t-shirt free aku kang terus kena makan atas lantai kowt...

then setelah aku dipujuk rayu oleh kak mimi siap dah offer aku boyfren sorang..

aku and kak mimi...bukan gambar dinner..gambar aku harus lebih banyak yer!!!kak mimi separuh sudah

macam pakej ar...ko pergi dinner ko dapat boyfren..
tapi sampai sekarang mana boyfren yang kak mimi janjikan itu???
aku pun pergi lah....kakak ajak adik..takkan tolak..nanti derhaka...
tanya dia"kak mimi pakai topeng tak"
dia jawab"pakai..nape?"
terus aku tak balas sebab otomatik mesej kak ayeen tanya dia gi dinner ke tak..kalau gi pakai topeng tak...and pakai baju apa...
jawapan kak ayeen adalah pergi dinner..pakai baju kurung..tak pakai topeng..
YES!!!!semua sama dengan aku....
TIBA2!!!ALAMAK!!!
heel aku ,aku tinggal kat rumah..dalam bilik ada selipar jer...DAMN...
then kak ayeen ada wedges lebih satu and dia bagi pinjam...
dengan syarat aku pakai yang tinggi..dia pakai yang rendah sikit...FINE...adik kena beralah..

dinner pukul 8 dah kena gi....
aku and kak ayeen pukul 6.30 boleh menggedik lagi layan movie AUGUST RUSH...
dalam pukul 7 baru dua2 orang berlumba pergi bilik mandi..
dah habis mandi baru nak iron baju .selendang semua kan...
pastu 7.30 lawan berebut nak guna cermin,eyeshadow,mascara semua...
pukul 8 siap....then duduk atas katil baca blog kak di sambil gelak2....
8.30 baru turun dewan...sesampai jer tengah opening..
sumpah rasa cam artis sebab tengah lalu red carpet kan...
dah tu time makan berebut lauk...sumpah aku ngan kak ayeen takde adab...
gaduh2 baling ayam..letak2 nasi paling banyak..then buang!!!!SANGAT SYAITAN!teman berebut cerminbaru datang..kemas jer mejapedulikan spek buruk ituteman2 semejalauk2 lebih semua ni dari pinggan kak ayeen ..kureng gila pas lauk yang saki baki dia kat akutengok????pinggan kak ayeen kemas jer..macam teratur sangatnak gak merasa pakai topeng walaupun tak dapat menari tangohabis makan gi toilet semata nak ambik gambar...

disebabkan malam tu jugak aku demam sebab aircond SEJUK YANG AMAT..
terus asthma

p/s:sebenarnya banyak lagi gambar tapi semua dalam fon mahal kak ayeen...kalau fon aku ni tangkap jer 50 gambar dia dah tulis "CAMERA MEMORY IS FULL"

8 tweet2:

ed shahir said...

bestnye..hehehe...:P kalau lah sy pelaja kat situ...

pros said...

maner topeng ayeen...

semngat mimi pakai topeng..
memang x le blah betul

hahahaahhaa

widda_me said...

@ed:nape???sama jer belajar mana2 la

@prots:kami kan xde topeng..pkai yg mmg sedia ada kat meja tu jer...

Nazrin Saad said...

nape kak ayeen je yg xpkai topeng?
mana widda dpt topeng widda?

widda_me said...

@nazzy:topeng yg wida try tu mmg ada kat stiap meja..kak ayeen ada gak cuma gmbr kat fon dia

ayeen:) said...

ahahahahahaha..aku tak payah bertopeng sbb aku mmg cantik.yang len bertopeng sebab mereka xcantik..gila takbur~

imHepPie said...

kak mimi???eh mana ada aku x join pon aritu haha

Nazrin Saad said...

sory2,
my mistake...
itu mmg muka widda...
igt pkai topeng td...